Ett märkligt förhållande 2.0

Senaste grejen med kisset är att mannen nu kommer in varje gång jag kissar. Tittar intresserat på vad jag gör, anstränger sig till det yttersta för att spela oberörd.

MOHAHAHA.

Som om jag skulle gå på den? Lite reverse psychology är väl det äldsta tricket i boken, tror han verkligen att jag ska sluta urinprovocera?

Jag fick ett mail från någon som undrade varför jag provocerar med kisseriet. En del av mig gör det för att få honom skratta, för att störa honom. En annan del gör det för att jag vill sluta tämja äcklet. Tjejer kan också göra vidriga saker, det är inte bara snubbar som kan.


SÅDESÅ.

Nästa steg är att gå in och kolla på när han urinerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se