Ett märkligt förhållande

Jag och min pojkvän kan göra rätt märkliga saker mot och för varandra. Vår dynamik går ut på att psyka och provocera varandra för att få varandra att skratta. Det är så vi fungerar. Vi (läs: jag) har dock en grej som börjat urarta.

En gång så var jag lite kissenödig och hastade då iväg för att slå en båge i skålen. I all fart glömde jag olyckligtvis att stänga dörren, vilket min kille tyckte var förfärligt. "Vem fan kissar med öppen dörr?". Sen dess har det blivit mitt personliga mission att psyka honom så till den milda grad att jag numera ALLTID kissar med dörren öppen och påannonserar detta genom att högt ropa: "ÄLSKLING NU SKA JAG KISSA!"

Ibland gillar jag att överraska honom med att jag kissar. Vi kan vara mitt i en konversation och när han kommer in på toaletten så sitter jag där, helt sonika, och kissar.

Ja, ni kan ju tycka att det är lite sjukt, men såna är vi.

/helt meningslöst inlägg

Kommentarer
Postat av: iA

Haha,skööna!



Jag kissar ofta med öppen dörr, så kan jag kika in i vardagsrummet samtidigt 6 prata med sambon! Så missar jag inget! Han har dock inga problem med det alls, haha.

Han kan gå in på toa och snacka med mig när jag sitter där också,utan att nån ens reflekterar över det. Romantiskt som attan. Haha

2011-03-04 @ 17:33:12
URL: http://www.iaiam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se