Bra vs anus

Fast vi börjar med anus:

- Jag tror att jag håller på att bli lite deppig av allt tjafs med det här. Det tar liksom aldrig slut. Är vi vänner? Är vi inte vänner? Vafan vill du egentligen? Varför säger du att jag snackar skit? Varför snackar du själv skit? Herregud. Kan det inte bara ta slut? Jag orkar inte gå och tänka på detta varje dag, jag vill kunna leva mitt liv och inte deppa ihop. Jag vill inte lägga mer känslor på detta. Jag är trött på att vara ledsen.

- Min man är i Arvidsjaur. Vilket bidrar ännu mer till känslorna angående punkt ett. Jag saknar honom. Dessutom är jag sömndepraverad och hade njutit groteskt mycket av en sovmorgon. Eller i alla fall en dusch.

Bra:

- Mitt barn är en solstråle! Ett charmtroll som flörtar med alla och som man kan ha med sig över allt. Bara ta ungen på armen och traska iväg mot valfri destination. Idag innebar det fika och barnvagnspromenad med Emelie och Millah och sedan lite häng hos Malin med man. Hon bara hänkar på. Nu är hon dock otroligt trött och har däckat. Hon somnade nästan på skötbordet när jag tog på henne pyjamas. Och DET, mina vänner, är inte dåligt för S aka "barnet som hatar att sova".

- De vänner som jag faktiskt har kvar. De är inte så värst många, men de är trogna. De finns alltid där.

- SOLEN! Jag bor ju som bekant i Sveriges regnigaste stad, så SOL och VÅR är välkommet. Fast riktig vår är det inte förrän de sopat bort gruset från asfaltsvägarna. Då mår man!


Solkatten herself.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Usch, jag hoppas att det dar ordnar sig snart, ni har varit vanner for lange for att det bara ska forsvinna sa dar :(

I ovrigt sa saknar jag dig, niklas och stella, onskar sa att jag kunde vara med pa inflyttningsfesten! Hade jag varit extremt rik hade jag latt flugit hem over helgen, tyvarr sa ar jag inte extremt rik sa kommer snarare vara utfattig nar jag val kommer hem eftersom pengarna gar at som smor har, haha :)

Langtar tills vi ses, aven om det ar lang tid kvar!

2011-03-17 @ 00:55:16
URL: http://amatterofdays.blogg.se/
Postat av: Liza - Mamma till Joline

De är sjukt va glest de blir i vännerboken sedan man fick barn . . .

2011-07-14 @ 14:54:14
URL: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se