What's wrong?

Ursäkta min dåliga uppdatering men..

Nej förresten, jag ber inte alls om ursäkt och är inte det minsta ledsen.

Det verkar vara lite tjall på blogg.se? Hörde något om driftstörningar, men trodde att det var helt borta. Jag kan uppdatera men inte se mina senaste händelser. Weird.

Nu är vi i Halmstad och myser! TYPISKT att det ska vara bra väder i regniga Borås när man inte är där. Här på Halmstad är det mulet som satan. I helgen skulle det bli bra väder så då ska jag och familjen nog hitta på något skoj, kanske med våra vänner Adam och Johanna.

Inatt bestämde sig S för att ha lekstund 04.00, så jag är lite mör. Det dyker upp ett inlägg senare under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se