SNL S36E16

För de vana nedladdarna så är ju rubriken varken ett mysterium eller ett frågetecken, det är ett utropstecken! Jag sitter alltså och laddar ner senaste avsnittet av Saturday Night Live. Inte för att jag är något särledes fan, nej, det kan jag inte påstå. Historien är som följer.

Min favoritfilm är Garden State.

Producent, tillika huvudrollsinnehavare, är Zack Braff.

Jag är vän med Zack Braff på Facebook. Finns ingen egentlig anledning. Att han lägger sköna statusar som får flera tusen likes och kommentarer måhända.

Igår skrev han om att The Strokes var på Saturday Night Live.  Det var bra sa han.

Idag skrev han att det var så bra att han har lyssnat på Under Cover of Darkness hela dagen.

Om två så goda ting är förenade så måste det vara värt en nedladdning.

Plus att de ska spela en ny låt, enligt utsago.

Sen är ju jag ett töntigt fan.

Sen är det ju rätt töntigt att göra radbrytning under beskrivningen av detta relativt händelselösa händelseförlopp.

Jaja. Jag vet.

Nu kan jag ju inte sluta.

Jag har för övrigt Google Chrome vilket är oförenligt med blogg.se vilket betyder att jag måste gå in och redigera HTML-koden för att det ens ska bli radbrytningar.

Suck.

Återkommer med info om hur The Strokes var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se