I take my twist with a shout

Godkväll bloggen!

Här hemma håller N på att lägga S, som ikväll verkar ha någon slags gympa i sängen i stället för att sova.

???

Why? Varför inte bara sova, det är ju gött att sova. Det tycker inte S. Hon sover bara om hon absolut måste.

Tänkte bara ge er en Spotifylista, den hittar ni här! Det är typ det göttigaste av det göttigaste. Subscriba och säg gärna sen om ni gillade den eller om ni vill ha mer av något annat osv.

Trevlig torsdag med er! Imorn åker vi hem till kära Borås. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Eftersom du inte verkar tanka pa att mina stackars foraldrar laser min reseblogg, sa svarar jag pa din kommentar har!

1. Tack! Jag fick till ett smalfoto dar wohoo

2. Ingen av oss faktiskt, haha, han var bara san dar skon kille att umgas med! Du vet val att man kan vara kompis med killar sjokan?

3. Puss

2011-03-12 @ 08:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se