Lite omstrukturering

Det kommer att komma lite omstrukturering här på bloggen. Många som kikar in här och ser min header tror ju att jag är gravid eftersom det bara är en magbild + VUL-bilden så den ska vi ändra på. En bild på S kommer komma upp i headern. Mitt mål är att göra lite som Spiderchick. Gärna visa bilder på S, men inte så till den milda grad att ni skulle kunna känna igen henne i en hord med kids. Jag kommer även att visa bilder på mig. Helt ärligt så bryr jag mig inte så mycket om min anonymitet, men jag vill bara inte att så mycket Boråsare ska läsa min blogg. Det var det som var jobbigt med min förra blogg, att så många i min angränsande närhet visste så mycket om mig - men jag inget om dem. Dessutom kommer det komma en presentation i menyn så ni ser tydligt vems blogg ni trillat in hos!
Ska jobba på detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se