CHOCK!

Vill bara informera om att jag fortfarande är i gravt chocktillstånd efter kvällens läggning av S.

18.00 - gröt
18.30 - mys och bus
19.00 - lägger henne i sängen

Men hallå? Efter det då? Nä, ingenting. Inget napptapp, inget gnäll, inget närhetsbehov, inget akut flaskvärmande, inget skrik. Inte ens lite vaggning! Har med jämna mellanrum sprungit och lyssnat i fall hon andas. Misstänker att S i hemlighet har planerat att sova nu och i stället gå upp 04.00 imorn. Pliis hoppas inte snälla bebis.

Intresseklubben kan gärna anteckna och skicka det till mig så kan jag lägga det i careboxen sen. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: ♥ SmyckenbyAnna - Egengjorda smycken

Nystartad Smyckesblogg!

Inspireras, handla, Tips & Trix med mera :]

Kika in – http://smyckenbyanna.blogg.se



Jag säljer tex de populära korsörhängena!

Kram ♥

2011-01-12 @ 21:55:51
URL: http://smyckenbyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se