Romantik, vad är det?

Jag och min kille firade vår ett årsdag på BB. Ja, ni hörde rätt. Jag blödde, hade ont och kunde knappt resa mig ur sängen. Han vankade av och an med en nyfödd, väldigt högljudd, dotter. "Just det ja älskling, grattis." Men vi fick ju en rätt bra present av varandra ändå..

Imorn är det ju alla hjärtans dag och då är N i Halmstad och jag är i Borås. Vi är inte så bra på det där med att uppmärksamma speciella dagar, men jag tycker att vi lyckas hålla relationen i liv rätt bra ändå. När jag pratar med mina mammavänner så verkar det som att de har enorma relationsproblem sen barnen kom. Jag tycker att jag och N har en bättre relation nu. Vi pratar mycket om vad vi känner, pussas, kramas, säger fina saker till varandra. Jag tänker varje dag på hur mycket jag älskar honom. Jag är nästan lite nykär. Ja, jag vet att det är kräksigt att skriva ett helt inlägg om detta, men vem bryr sig. J ♥ N.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag gillart och kraks inte alls!

2011-02-14 @ 00:52:57
URL: http://amatterofdays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se