Ny design (ja, igen)

I takt med att jag får fler och fler läsare ökar skämmighetsgraden exponentiellt, och just för tillfället skämdes jag över min fula och kluddiga design. Jag är jävligt dålig på webdesign, och allt jag kan i PS lärde jag mig av N under en 10 minuterslektion, så "keep it simple" får bli ledorden. Designen är som min klädstil, vilket är nice. Mycket svart och vitt. Tyvärr vet jag inte hur jag skulle kunna inkorporera leopardmönster, men om jag hade vetat hur så hade det vart med också.

Jag har ju till och med fixat en liten presentation så det ser lite välkomnande ut när man klickar in här! Jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se