I will wait for you, will you wait for me?

Jag har fan väntat i fem år. Fem långa år. LÅNGA LÅNGA. Jag är ständigt förälskad i popig rock (eller rockig pop?) och främst i den genren är såklart The Strokes. Jag älskar verkligen the Strokes, finns inget annat att säga. Jag blev akut kär i deras musik Hultsfred 06. Min stackars mamma och pappa hade släppt iväg en hormonstinn tonåring på festival. Med mig hem tog jag mycket smuts, men också en febrig längtan efter nästa album. Om ni inte har upptäckt Casablancas och Moretti och gänget så är det så dags nu, de flesta gillar dem. Nu har de släppt första singeln från kommande albumet "Angles" (släppt 22 mars) (som bara råkar vara två dagar före min 22 årsdag MAMMA OCH PAPPA), och singeln heter "Under Cover of Darkness". Jävligt lovande.


Kommentarer
Postat av: Cheapo

Åh det låter så bra! Ser verkligen fram till nya skivan!

2011-02-24 @ 20:17:52
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se