Husvakter.

Jag, mannen och lillfisen är husvakter för att mina föräldrar är i Thailand. Jag måste bara säga att jag älskar det. Mitt ute i skogen, inte en jävel som ser eller hör en. Vi har köpt en babymonitor så att S kan sova gott på övervåningen och vi kan bröta allt vi vill på nedervåningen - utan att vi stör varandra. En fantastisk trygghet att veta att S har det bra utan att behöva springa och kolla stup i kvarten. Vårt enda problem här ute är att mitt gamla kattafan är kär i S och vill helst ligga på henne hela tiden. Det känns lite osäkert nu när S är såpass liten, tänk om katten lägger sig på hennes ansikte? Vi bedriver helt enkelt ett krig för att få den kärlekskranka katten att vara i ett annat rum än S hela tiden.
Saknar Cecilia.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Och jag saknar er! Onskar innerligt att man kunde vara pa tva platser samtidigt! Men det kommer saga vips och sen ar jag hemma igen :) love u

2011-02-07 @ 04:30:33
URL: http://amatterofdays.blogspot.com
Postat av: Cissi

Hmm det blev nagot mongo med min andra kommentar, sa vet inte om den fungerade.. Hursomhelst sa saknar jag er ocksa! Men det kommer ga fort nu under varen sa vips sa ar jag hemma igen :) love u

2011-02-07 @ 04:32:51
URL: http://amatterofdays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se