TGIF.

Idag är det fredag vilket betyder att min sambo kommer hem! Han bor i en annan stad och pluggar på veckorna. På söndag ska vi ha barnfri dag, det är vi värda! Jag skiter i vad ni tycker (alla ni åtta läsare) men ibland måste man bara lämna bort ungen och få vara lite ifred. Eftersom N inte vet att jag har den här bloggen (eftersom jag har skrivit vad han ska få i julklapp här, oj) så blir det nog inte så mycket bloggat här. Ni kan ju alltid läsa min favoritblogg i stället! http://lailaaziz.blogg.se. Hon är så smart. Älskar allt hon skriver. Speciellt när hon googlat bilder och skrivit tre ord under eller över. Eller när hon tar webcambilder (fyra likadana i rad) på sig själv och skriver meningslösa saker hon tänker under. Eller kanske hennes videobloggar där hon tar på sig läppglans!
Fast bäst är nog ändå hennes relations- och självförtroende råd. Laila Aziz får mig att växa som människa!
(Fun fact: Laila Aziz är fortfarande tjock. Lata jävel.)

Kommentarer
Postat av: Erica

klart man måste få vara ensamma någon gång, jag tror på distans mellan barn och föräldrar ibland.

Man är ju inpå varandra jämt!

Njut båda två av ERAN dag!

2010-11-19 @ 18:44:03
URL: http://horfiwiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se