Körs i bröten!

Ja, det är så vi säger i Västra Götaland. Vad hände? Jag gick hemifrån och hade två läsare (jag själv och min kompis Johan) och när jag kom hem så har jag helt plötsligt ÅTTA FUCKING STYCKEN! Herregud, snart hamnar jag nog på listan för mest aktiva och sen får jag guldpennan på Blogawards och sen blir jag bästis med Kissie och sen.. Nä, inte riktigt va? Men kul ändå.
Idag på föräldragruppen (där vi mest pratade nakenhet och mammakropp) så hade vi information om trafiksäkerhet. Riktigt nyttigt faktiskt, man vill ju inte att lillkorven ska råka ut för något bara för att jag vart dum nog att utsätta henne för fara. S var på superhumör och charmade alla och avfyrade leenden till höger och vänster (vem bytte ut min surbebis?). Vi snackade även barnstolar, då blev S sur. Hon hatar barnstolar. Och bilar och hjul och rattar och allt som har med bilar att göra. Någon barnhavande som har tips på hur man gör bilfärden uthärdlig när man hör "wääh wääh wääh" hela tiden?

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Ja jag kommer också ihåg boken från när jag var liten.. Den boken som Jonah har nu är faktiskt min från när jag var liten :)

2010-11-18 @ 19:51:47
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Erica

jag är här för att stanna ;)

2010-11-18 @ 20:23:22
URL: http://horfiwiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se