Jag vill också ha fina Lundmyhrplagg.

Natten har varit underbar. S ville ha mat en gång och somnade direkt efteråt. Love it. Mycket kan man säga om att ge ersättning men det är gött att slippa knö i en säng och amma i sömnen.
Idag är det BVC och föräldragrupp som gäller. Jag har en riktigt skön föräldragrupp, inte en enda mamma i trettioårsåldern. Även om alla är under trettio så är det naturligtvis jag som är yngst. Och den enda som inte bygger hus. Och har en begagnad barnvagn. Och har en begagnad.. Allt.
Förlåt där ljög jag. Min åkpåse till vagnen är inte begagnad och vissa kläder har jag fått.
Jag skulle gärna vilja vara cool och säga att vi köper begagnat för att undvika skadliga gifter i tyger och minska mitt ekologiska fotavtryck, men då skulle jag ju också ljuga. Vi köper begagnat för att kunna ha lyxen att betala elräkningen.
Nästa kiddo ska jag ha när jag är utbildad och jag och N bor i vårt nybyggda hus i skogen!

Kommentarer
Postat av: Erica

svar: ja! lärdomen är: köp inte visselpipor! :P

2010-11-18 @ 10:36:49
URL: http://horfiwiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se