Dag 06 - om det här vore min sista dag

Det är egentligen löjligt att ponera det här scenariot för om jag skulle dö så lär jag ju antingen vara inkapabel att utnyttja min sista dag (läs: fastspänd i en sjuksäng) eller så skulle jag inte vetat om att det var just min sista dag.

Om det i stället varit så att jorden skulle "gå under" och USAs president gör någon fantastisk hjälteaktion för att stoppa det (sett för många actionrullar), så lär ju inte allmänheten få veta det i alla fall. Allra minst skulle jag vara tillfrågad, jag har ingen expertkunskap alls i ämnet.

Men om, OM, jag hade vetat om det så hade jag nog satt ett skott i skallen. Helt ärligt.

Kommentarer
Postat av: jg

http://feber.se/bil/art/194703/vad_gr_man_om_jorden_gr_under/

2010-11-30 @ 17:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se