Dag 04 - vad bjuder jag på för mat? (lite försenat)

Helst av allt så bjuder jag inte på mat. Alls. Jag är förskräckligt dålig på att laga mat och om sanningen ska fram så är det nog mer Ns talang. Då och då slinter jag och får i någon krydda i maten som råkar göra det gott, men det tillhör mer ovanligheterna.

Jag har ingen känsla för proportioner. Om jag gör lasagne så överdoserar jag alltid bechamelsåsen för jag tycker egentligen att den är godast. Jag tycker inte om kött så mycket, om jag skulle få välja så skulle vi äta quorn varje dag här i hushållet. Tyvärr får jag inte välja.

Jag har dock en paradgren. En rätt som jag är grym på. Rätten är visserligen av ett sådant slag att man inte kan misslyckas. Varma smörgåsar med kantarellstuvning på. Äg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se