MEN FÖRIHELVETE!

Jag är måttligt trött på att försvara för vänner/bekanta/släktingar/avlägsna sysslingar/fan och hans moster angående våra val att inte döpa S och att inte klä S i genomgående rosa klänningar.

Angående det första så är vi inte kristna och inte hycklare. Period.

Angående det andra så behöver inte min dotter se ut som en barbiedocka. Hon får gärna ha rosa på sig, men inte bara rosa. Man behöver inte kunna könsbestämma en fyra månaders, det står inte skrivet någonstans i någon lag och jag är inte den enda på hela jordklotet som tycker så.

Tack för mig och min frustration.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Dop är för mesar!

2010-12-07 @ 20:28:37
URL: http://zizzihernqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se