Giltig frånvaro.

Sorry för frånvaron, men lillan har en turbulent period här hemma. Hon kan inte sova. Fråga mig inte varför, någon slags utvecklingsfas kanske? Ligger och är orolig och pillar ut nappen och är allmänt grinig. Igår tog det TRE TIMMAR att lägga henne.. Herre min get.

Jag är dock väldigt lyckligt lottad på andra fronter. På dagarna har min lilla älskling blivit världens piggaste solsken! Hon skrattar och ler och gosar. Inte alls den lilla grinisen hon varit de senaste veckorna. Dessutom har min och N's ekonomi fått ett fantastiskt lyft eftersom det visade sig att försäkringskassan har räknat fel på de bidrag vi ska få. Nu ska de betala HELA vår hyra och dessutom får vi 4 papp utöver det i familjepenning.

Ni förstår inte hur glad detta gör mig. Jag är ju student i grund och botten och van att leva billigt, men det senaste har vi levt på existensminimun. Jag skojar inte. Nu kanske vi slipper ta på N's sparkonton i slutet av varje månad.

Jag älskar för övrigt min man just nu, han är så bra. Världens snällaste och roligaste pojkvän och världens bästa pappa. Så aktiv och engagerad i sitt föräldraskap. En sån pappa borde alla barn ha! *infogat hjärta fnizz*

(Och nej, tyvärr har jag inte riktigt dessa tuttar nu..)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-19 @ 00:40:25
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se