Dag 12 - i min handväska

Jag har ingen handväska. För mig är handväska något som gamla tanter har i armkroken när de flanerar på staden. Jag är varken gammal eller flanerar särskilt mycket. Jag har hur som helst en skötväska. Eller skötväska och skötväska.. Jag tog en gammal Svea-väska, alla skötväskor var så fruktansvärt FULA! I den finns oftast:

- Ett underlägg att byta blöja på.
- Våtservetter, parfymfria ICAs egna. Bäst.
- Min plånbok i botten.
- Nycklarna, alltid där man inte kan se dem.
- Blöjor.
- En mjuk flasktermos eftersom S är flaskbarn.
- Gammalt godispapper.
- Åtta små frottélappar, varav fyra är nerkräkta.
- En vällingdoserare med ersättning i.
- Min iPhone 4 med tillhörande hörlurar.

Ja.. Som ni hör är det inte så intressant. Går tyvärr inte omkring med Lancômeläppglans, en nagelfil och lite extrasmink. I wish! Livet som småbarnsmamma är inte så glamouröst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se