Bobobebo

Alltså, jag vill ju kunna vara öppen här och berätta om saker som tynger mig. Det som tynger mig mest för tillfället är en vän.

Hon hör inte av sig.
Hon bränner av statusuppdateringar och kommentarer på facebook om hur glad hon är att hon inte har barn och att hon inte satsar på att bli ung mamma.
När jag hörde av mig till henne så sa hon i princip att det var mitt fel att vi inte umgicks längre.

Är det bara jag, eller är man inte lika önskvärd som vän när man fått barn? Jag vet att jag inte är lika rolig längre, men shit! Jag känner mig så jävla ratad.


Kommentarer
Postat av: Erica

Det där verkar vara ganska vanligt tyvärr, jag har själv samma problem. Men bakom mammagrejjen så är jag ju bara Erica också... vafan liksom?

2010-12-08 @ 19:36:16
URL: http://horfiwiel.blogg.se/
Postat av: Tagelena

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2011-02-11 @ 09:46:59
URL: http://tagelena.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se