2010 till ända

Här sitter jag hemma hos mamma och pappa (jag och la familia är husvakter) och S tar sig en liten powernap. När hon har somnat för natten så ska jag och N ta oss ett glas vin och äta räkor. Gottit! Ska förföra honom hade jag tänkt.

Känns lite ovant att bara ta det lugnt en nyårsafton, men skönt! Tvåtusentio har varit ett förändringarnas år, förra nyåret visste jag inte ens att jag var gravid. När S väl kom till oss så kändes det väldigt självklart. Hon är fin den lilla korven. Lillis.

Hade jag bara vetat hur mycket man älskar di små så hade jag inte tvekat en sekund! Det kommer att dröja ett par år tills nästa knodd kommer, men när hxn väl kommer så kommer det vara extremt efterlängtat. Men det kommer som sagt dröja ett par år (eller fem), så år 2011 blir S alldeles egna år! Jag ska vara mammaledig och kan knappt bärga mig tills hon börjar gå och prata. Lillis. Plutt.

Våra gemensamma vänner firar nyår med buller och bång och raketer och sprit. Jag vet inte hur det känns för N, men för min del känner jag inte att jag missar något. Om jag nu skulle missa något så får jag tredubbelt ut av att vara här. Räkor, vin och snygg kille.

Gott nytt år på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se